Ο ΑΓΑΠΗΜΕΝΟΣ ΜΑΣ ΤΟΠΟΣ

Καλωσορίσατε στον τόπο μας. Στη Λάγκα. Η Λάγκα είναι ένα χωριό χωμένο μέσα στο δάσος, στους πρόποδες των Οντρίων και ταυτόχρονα του Γράμμου, σε ένα απαράμιλλης ομορφιάς τοπίο, στην Καστοριά. Σε όλους εσάς που παρακολουθείτε συστηματικά ή όχι τα τεκτενόμενα του χωριού μας, σας εύχομαι καλή περιήγηση. Το blog αυτό είναι καθαρά λαογραφικό και περιγραφικό τόσο της σύγχρονης όσο και της παλιάς ζωής της Λάγκας. Γιατί δεν πρέπει να χαθούν οι παραδόσεις και η ιστορία μας. Χωρίς αυτά, χωρίς να γνωρίζουμε την κληρονομιά μας, δεν μπορούμε να υπάρχουμε σαν ξεχωριστοί άνθρωποι, σαν συγχωριανοί και πηγαίνοντας πιο μακριά, ακόμα και σαν έθνος.
Καλωσορίσατε λοιπόν και ελάτε να κάνουμε βόλτα μαζί στη Λάγκα του πριν και του τώρα...

Κυριακή 18 Μαΐου 2014

ΚΥΡΙΑΚΗ 18 ΜΑΪΟΥ 2014: ΔΗΜΟΤΙΚΕΣ ΚΑΙ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΕΣ ΕΚΛΟΓΕΣ ΣΤΗ ΛΑΓΚΑ.

Κάθε αιτία που φέρνει τον κόσμο στο χωριό μας είναι καλοδεχούμενη. Πόσο μάλλον οι εκλογές, που έρχονται συγχωριανοί μας από κάθε γωνιά της Ελλάδας,για να ασκήσουν το ιερό τους δικαίωμα. Για μένα, η ευκαιρία ήταν μοναδική: συναντήθηκαν πολλοί Λαγκιώτες που είχαν χρόνια να βρεθούν και η μέρα ήταν γιορτινή. Παντού άκουγες φωνές  και γέλια, κι έβλεπες και παιδάκια να τρέχουν εδώ κι εκεί. ήταν όμορφο πολύ το χωριό γεμάτο κόσμο. Κι επειδή το επόμενο σαββατοκύριακο έχουμε ξανά εκλογές- τις ευρωεκλογές αυτήν την φορά, εύχομαι να ξαναδούμε τον κόσμο που είδαμε και σήμερα, και αν είναι δυνατόν, ακόμα παραπάνω.
ΚΑΙ ΦΙΛΟΙ ΜΟΥ, ΟΛΟΙ ΟΣΟΙ ΜΟΥ ΣΥΜΠΑΡΑΣΤΑΘΗΚΑΤΕ ΣΤΗΝ ΕΚΛΟΓΙΚΗ ΜΑΧΗ ΜΟΥ, ΠΟΥ ΟΔΗΓΗΣΕ ΣΕ ΕΠΙΥΧΙΑ ΚΑΙ ΕΠΑΝΕΚΛΈΓΗΚΑ ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΤΟΥ ΤΟΠΙΚΟΥ ΣΤΟ ΧΩΡΙΟ ΜΟΥ, ΤΗ ΛΑΓΚΑ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΑΡΓΟΥΣ ΟΡΕΣΤΙΚΟΥ, ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΑΠΟ ΒΑΘΟΥΣ ΚΑΡΔΙΑΣ, ΚΑΙ ΘΑ ΠΡΟΣΠΑΘΗΣΩ ΑΛΛΗ ΜΙΑ ΦΟΡΑ ΝΑ ΦΑΝΩ ΑΝΤΑΞΙΑ ΤΗΣ ΕΜΠΙΣΤΟΣΥΝΗΣ ΠΟΥ ΜΟΥ ΔΕΙΞΑΤΕ.
ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ!
Ας δούμε όμως πως ήταν η μέρα στο χωριό:

Ο κόσμος άρχισε να μαζεύεται, και το σημείο συνάντησης μετά τς υποχρεώσεις ήταν-που άλλού; το Καφενείο του Συλλόγου.




Και οι αναλύσεις πί των αναλύσεων,και οιπροβλέψεις των αποτελεσμάτων, οδήγησαν... φυσικά στο μπουρλότ.


Εδώ αυτή η παρέα περιμένει κάτι άλλο...


Μια βόλτα στο βουνό, έφερε αυτήν την έκπληξη: τον καταπληκτικό μεζέ της φύσης!



Και οι αναλύσεις συνεχίζονται!

Και οι υποψήφιοι καταφθάνουν.

Και να μη βγούμε μια αναμνηστική φωτογραφία οι τρεις υποψήφιοι του χωριού μας; Έτσι κι αλλιώς και οι τρεις μια κοινή έννοια έχουμε: τη Λάγκα. Από αριστερά είναι ο Θωμάς Παπαλάμπρου, στη μέση εγώ, και δεξιά ο Τάκης ο Θεοχάρης.












Και στη Λάγκα συμβαίνει ό, τι και στην υπόλοιπη Ελλάδα: ένας δουλεύει και τέσσερις επιβλέπουν!


Δεν πρόλαβα καν να βγάλω μια αξιοπρεπή φωτογραφία το μεζέ. Εξαφανίστηκε από την πιατέλα ως δια μαγείας! Ελπίζω να τον απολαύσατε φίλοι μου.











Εν αναμονή των πρώτων αποτελεσμάτων!
Kάπως έτσι ήταν η μέρα μας φίλοι μου. Ελπίζω να σας δούμε και το επόμενο σαββατοκύριακο.
Και από την πλευρά μου, πάλι ένα μεγάλο ευχαριστώ!
Εις το επανιδείν φίλοι μου!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου